welcome to my blog =)

hello my friend hope you guys have a nice day n smile always...

hari

jam



Real one low rope course seronok yeah;)

Tuesday, April 12, 2011

Salam..berjumpa lagi kita ya..
Post kali nie aq sambung pasal low rope course yang pratikal lak ok hihi..pagi-pagi lagi kami berkumpul di kawasan pokok2 di climbing wall berdekatan dengan kolam renang..kerane aktiviti tu diadakan di situ le hihi..
Kami membawa semua peralatan yang perlu mengikut low rope course yang akan kumpulan kami buat..kumpulan saya terdiri daripada adam, diman, beng, ain dan saya sendiri..kumpulan kami membuat low rope course leopard crawl..Antara peralatan yang diperlukan ialah pp ropes, sarung tangan, helmet, dan guni..


Selepas kami layout barang2 En.Hisyam memberi penerangan tentang low rope course yang akan setiap kumpulan buat nanti..antaranya leopard crawl, high postman walk, multi vine, criss cross, forward tension traverse, foot loop dan chicken walk.


Sesudah itu kami bergerak dalam kumpulan dan mula la kerja-kerja mengikat tali di pokok2 untuk low rope course hihi;)








Alhamdullilah dengan kerjasama yang di tunjukkan oleh setiap kumpulan akhirnya kami berjaya menyiapkan low rope course tersebut..skarang tiba la masanya untuk melakukan aktiviti..em tapi sebelum tu diadakan demontrasi untuk melakukn aktiviti ini..memang seronok la hihi=)..fun, happening dan macam2 lagi la..






Syabas kepada kawan2 kerana telah berjaya melakukan aktiviti low rope course..dan x lupa terima kasih kepada En. Hisyam dan beberapa orang abang dan akak degree yang telah membantu dan memberi tunjuk ajar sehingga jayanya aktiviti ini..tq nnti de mase jumpa lagi ok..tunggu post yang lain lak ya babai..

0 comments:

Post a Comment